четвъртък, 14 юли 2011 г.

Честит Рожден Ден!


Имаме рожден ден. И аз, и вие, и групата! Нашият си празник!
Просто исках да кажа едно голямо БЛАГОДАРЯ на всички, които сбъдвате мечти!
Никога не съм вярвала, че ще мине цяла година, а групата ще е не само още по - обичана и харесвана, но и толкова посещавана. Почти 65 000 души повярваха в мен и идеята зад групата през тази една година! Това сте вие, които отделяте от времето и усмивките си, за да сте част от всичко това. Правите невъзможното - възможно(толкова много жени на едно място без кавги, караници, дразги). Заедно сме непобедими. Заедно щастието е двойно, а проблемите наполовина. С вас денят започва и свършва с усмивка!
Съединението прави силата, а ние сме по - силни от всякога! Всяка една от вас и всеки от мъжете-талисмани в групата допринася за настроението и емоцията. С вас думата скука може да бъде зачеркната от речника. С вас е шумно, щуро и забавно. С вас е весело. С вас е щастие!
Пожелавам на групата още и още усмивки, много будни и умни последователи, които да провокират с мисъл и чувство за хумор. Много позитивни мигове и много сбъднати желания! Много споделено щастие!
Благодаря ви, че ви има! БЛАГОДАРЯ ВИ, че сте част от УСМИХНАТА, УСПЕШНА, УДИВИТЕЛНА!
А аз обещавам още повече усмивки, още повече удивителни бележки и още по - успешни проекти през следващите 12 месеца! Защото го заслужавате! Защото сте най - добрите!

БЛАГОДАРЯ ВИ!
ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН!

2 коментара:

AriAdnA каза...

Честит рожден ден на групата,мила моя благодаря ти че продължаваш да влагаш толкова много мисъл,че си толкова истинска,че караш хората да са щастливи!обичам те !Продължавай в същия дух!:)))))

Стефка Преждарова каза...

Честит рожден ден! Да се разпиша и в блога :) Нашата група е една от малкото в нета, изпълнена изцяло с позитивни емоции, с хора на твоята вълна - щури и забавни! :) Горда съм, че съм член на АЗ СЪМ УСМИХНАТА, УСПЕШНА, УДИВИТЕЛНА! Пожелавам ти двойно повече фенове и двойно повече забавление! Честит ни рожден ден!

Стефка

Публикуване на коментар